nedelja, 02. september 2012

Kako deluje Optimizacija spletnih strani?

Če želite biti uspešni pri oglaševanju vašega podjetja na spletu, potem se stvar začne s privlačno, učinkovito in "iskalniku prijazno" spletno stranjo. V kolikor ti elementi manjkajo je za stranke skoraj nemogoče, da vas in vaše podjetje najdejo na spletu.

Proces optimizacije strani

Od vseh treh dejavnikov je najpomembnejši, za izboljšanje svojega poslovanja, "iskalniku prijazna" stran, torej optimizacija spletnih strani (vir: www.multimedija.si ).
Kaj sploh je optimizacija? V bistvu, večina od nas nima pojma kako iskalniki, kot so Google, natančno določi katere spletne strani bodo na vrhu in katere bodo prezrte. Zatorej, če niste seznanjeni s tem, kako vse skupaj deluje, vedite da niste edini!

Na kratko, optimizacija spletne strani je umetnost in znanost za pridobivanje pozornosti iskalnikov, da vas v čim krajšem času prikažejo na vrhu iskalnih rezultatov. Torej ko bo vaša stran prijazna za iskalnik, verjemite da vas bodo našle tudi potencialne stranke.
Optimizacija spletnih strani je verjetno najbolj pomemben dejavnik, ko gre za vzpostavitev donosne in uspešne spletne pristnosti, saj brez tega ni važno, kako kul je vaše spletno mesto ali kako neverjeten je vaš izdelek oz. storitev, saj vas nihče ne bo našel!
Kako deluje spletna optimizacija?

No, recimo, da ste zavarovalni agent v Mariboru in želite, da vaše podjetje "raste". Kot zavarovalni agent, vas lahko potencialne stranke, ki iščejo vašo storitev najdejo recimo tako da, napišejo v iskalnik "zavarovanje maribor" ali kaj podobnega. V kolikor bi bil svet popoln bi se vaša spletna stran pojavila na prvem mestu iskalnih rezultatov in vaše potencialne stranke bi vas zelo verjetno opazile ter izvedele o vaših storitvah.
Vendar, če se vaše spletno mesto ne prikazuje na prvi strani iskalnih rezultatov, potem bodo stranke zelo verjetno našle nekoga drugega. Razmislite kdaj STE nazadnje pogledali drugo stran iskalnih rezultatov ? Če ste potem ste eden redkih posameznikov, če sploh so.
Cilj je torej da se vaša spletna stran pojavi na prvi strani iskalnih rezultatov. Le na prvi strani sta promet in denar saj verjamete ali ne le 10 % ljudi pogleda drugo stran iskalnih rezultatov. Pomembno je celo da ste med prvimi tremi povezavami prve strani saj veliko iskalcev in to kar 50% pogleda le prve tri povezave, od tega jih bo 61% zainteresiranih za nakup vaših storitev.
Živimo v času tehnologije in interneta, zato je pomembno, da imajo podjetja spletno izpostavljenost na spletnih iskalnikih kot so Google, Yahoo, Najdi.si bolj kot kdaj koli prej.
Glavni iskalniki, vključno z Google preučijo vse faktorje strani, ki jih bodo "servirali" ko bo nekdo iskal "zavarovanja maribor," "življensko zavarovanje," "kasko," ali "kako izgubiti težo." Vsakič ko nekdo vtipka te besede v iskalnik (Google je trenutno najboljši iskalnik) , le ta prečeše internet v milijoninki sekunde in vam servira strani za katere meni da so najbolj primerne in verodostojne.
Če združite "ustreznost" z "verodostojnostjo", imate čarobno formulo za uspeh v borbi za prva mesta spletnih rezultatov.

Pomembnost URL-jev za optimizacijo

Eden od največjih problemov, s katerimi se srečujejo mojstri spletne optimizacije je slaba URL struktura in verjeli ali ne, zanemarjanje strukture spletnih naslovov lahko ima zelo negativne posledice na vašo spletno optimizacijo. V tem članku bomo opisali nekaj najznačilnejših stvari na katere je treba paziti, da bodo spletne povezave "dobre" če lahko tako rečemo.


  • Besedna ločila - Ni važno ali uporabite vezaj ali podčrtaj, paziti morate da ne uporabljate katerih kolih drugih znakov oz. najslabše kar lahko storite je da ne uporabite ničesar.
  • Dolžina - kratko je skoraj vedno bolje kot daljše. Idealen scenario je da uporabite do največ 5 besed in pri tem ne uporabljate kratic, kratkih ključnih besed ter okrajšav.
  • Ključne besede - kot veste so ključne besede ključnega pomena za spletno optimizacijo, zakaj jih torej ne bi vključili kar v URL naslov? Kakor koli ravnajte s to tehniko previdno, uporabite ravno prav, torej ne preveč in ne premalo ključnih besed in le tako bo uspeh zagotovljen.
  • Številke - Lahko se zgodi da iskalniki zamenjajo vaše številke za datum, kar bo v najslabšem primeru pomenilo da je vaša stran zastarela, zatorej se izogibajte številkam.
  • Direktoriji - Uporabite jih le če bo vaša stran imela 500 ali 1000 strani, saj boste z njimi le zmedli iskalnik kar pa vas lahko stane uvrstitve na visoke položaje iskalnih rezultatov.
  • Če ste v procesu optimizacije strani, dajte poslušat svoje podjetje, da bi dobili najboljšo možno uvrstitev na rezultatih iskanja. Čeprav se mogoče zdi da URL ne more vplivati na optimizacijo, ne pozabite da so ti ljudje strokovnjaki in da je to njihov poklic.

Optimizirajte BLOG

Razumevanje tehnike spletne optimizacije - morate razumeti, kako deluje spletna optimizacija iskalnikov, v kolikor si želite ogromno obiskovalcev na svojem blogu ali spletni strani. Ko ljudje na svetovnem spletu vnesejo iskalni pojem, roboti iskalnikov preplazijo vsako spletno mesto in izbrskajo najpomembnejše informacije. Brez razumevanja spletne optimizacije, bi večina obiskovalcev, ki iščejo vaš blog, sploh ne vedela da obstajate.
Spletna optimizacija


Kaj je spletna optimizacija? - Načelo dobre spletne optimizacije je da maksimira možnosti da se uvrstite na prva mesta iskalnih rezultatov.  To pa pomeni, da bo vaša stran zelo verjetno dobila večji kos prometa kot ostale strani. Z lahkoto lahko povečate možnosti vaše spletne strani, da bo visoko uvrščena, s poudarkom na dobro izbranih ključnih besedah in ustreznih vsebinah. Zakaj? Zato ker spletne strani, ki vsebujejo visoko kakovostno vsebino ta pa temelji na iskalnih pojmih se smatrajo kot relavantne. Prav tako je pomembno da so strani ki so naklonjene vaši in kažejo na vašo stran relavantne, saj je tudi to stvar ki vpliva na spletno optimizacijo in se imenuje povratna povezava.
Razumeti spletno optimizacijo je lahko zelo mučna stvar, zatorej smo vam pripravili nekaj ključnih napotkov, ki bi se jih naj držal vsak blog ali spletna stran:
  1. Vaš članek ali blog mora imeti ključno besedo v naslovu. Naslov naj bo dolg vsaj tri besede in manj kot sedem besed.
  2. Vključite ključne besede v poglavja.
  3. Vaša vsebina mora imeti 2 - 4 % prisotnost ključnih besed. Torej ne premalo in ne preveč.
  4. Vsebina naj ima od 300 do 500 besed.
  5. Uporabite ključno besedo med prvimi 50 - 100 besedami in zadnjimi 50 - 100 besedami.
  6. Dodajte sliko ki ima ključne besede v alternativni oznaki.
  7. V vsakem članku se osredotočite le na eno ključno besedo.
  8. Če vaša domena vsebuje ključno besedo je to bonus.
Izogibajte se tem pastem spletne optimizacije:
  1. Ne uporabljajte prevelike količine nepovezanih ključnih besed v besedilu in nasploh.
  2. Ne uporabljajte ključnih besed izven konteksta.
  3. Več povratnih povezav imate bolje je, dokler so povezane z vašim kontekstom.
  4. Ustvarjajte nove povezave do vaše strani postopoma. V kolikor jih boste dobili preveč naenkrat se bo to smatralo kot da ste jih kupili.
  5. Izbirajte spletne strani, ki imajo omejeno število odhodnih povezav za povratne povezave.
Kako ne uporabljajte povezav za spletno optimizacijo:
  1. Omejite svoje povezave.
  2. Prepričajte da so vse strani s katerimi ste povezani ustrezne.
  3. Ne vstopajte v povezavo izmenjav.
Katera vsebina bo Optimizirala vaš blog?
  1. Naj bo vaša vsebina edinstvena. Ne kopirajte drugih člankov.
  2. Prispevajte redno. Iskalniki ljubijo nove in redne posodobitve.
  3. Kadar je to primerno podčrtajte, ojačajte oz. prečrtajte ključne besede. Ne pretiravajte ...
  4. Če imate več kot 300 - 500 besed, pomislite kako bi članek razbili na več člankov.
Večina teh nasvetov vam bo pomagala izboljšati svoje uvrstitve v vseh večjih iskalnikih - Google, Bing, Yahoo, Najdi.si. Zanimiva stvar je, da ko implementiraš te majhne strani v svoj blog oz. spletno stran je vaša uvrstitev vedno višja in višja dokler se enkrat ne pojavite na prvem mestu.

Nasveti za uspešno optimizacijo

Zdi se da ima dan danes že vsak spletno stran. Vsakdo pa se ne more pojaviti na zmagoviti lestvici iskalnikov, ko stranka vpisuje vaše ključne besede v Google, Najdi.si in podobne iskalnike. Tekmovanje za dosego tega prestižnega mesta na lestvici iskalnikov je lahko brez profesionalne pomoči prava polomija.
Obstaja nekaj preprostih nasvetov, ki jim lahko sledite da si izborite čim višje mesto na lestvici najdenih strani v iskalniku in da bodo optimizacije strani uspešna.



uspešna optimizacija strani


  1. Uporabljajte alternativne tekste za vsako sliko in na vseh straneh vašega spletnega mesta. Večina strokovnjakov se osredotoči le na prvo stran, tako da tukaj si že lahko pridobite veliko prednost.
  2. Ko pišete alternativne tekste uporabljajte ključne besede in kreativne, unikatne opise.
  3. Naslovite vsako stran z edinstvenimi naslovi, ki vključujejo daljše replike ključnih besed, na začetku.
  4. Uporabljajte notranje povezave kadar je to potrebno in mogoče.
  5. Pri povezavah, poskušajte uporabiti ključne besede.
  6. Uporabljajte povezave na vaše socialne platforme računov ( če je mogoče, ne samo na vrhu in na dnu člankov, ampak tudi znotraj.)
  7. Za povezave ki jim ne želite dodeliti "PageRank" vrednosti (in s tem višjo vrednost v iskalnikih) uporabite oznako: rel="nofollow".
  8. Nikoli ne uporabljajte & in ? v URL vrstici.
  9. Izkoristite pod-direktorije namesto pod-domen
  10. Omogočite uporabnikom da se naročijo na vaše vsebine.
  11. Izogibajte se uporabi ID sej znotraj URL-jev.
  12. Določite vaše občinstvo in jim pišite kot strastni poznavalec.
  13. Pišite pogosto in redno. Iskalniki bodo imeli vašo stran raje v kolikor boste stran redno posodabljali.
  14. Uporabljajte "stick tags" in "cloud tags".