nedelja, 2. september 2012

Kako deluje Optimizacija spletnih strani?

Če želite biti uspešni pri oglaševanju vašega podjetja na spletu, potem se stvar začne s privlačno, učinkovito in "iskalniku prijazno" spletno stranjo. V kolikor ti elementi manjkajo je za stranke skoraj nemogoče, da vas in vaše podjetje najdejo na spletu.

Proces optimizacije strani

Od vseh treh dejavnikov je najpomembnejši, za izboljšanje svojega poslovanja, "iskalniku prijazna" stran, torej optimizacija spletnih strani (vir: www.multimedija.si ).
Kaj sploh je optimizacija? V bistvu, večina od nas nima pojma kako iskalniki, kot so Google, natančno določi katere spletne strani bodo na vrhu in katere bodo prezrte. Zatorej, če niste seznanjeni s tem, kako vse skupaj deluje, vedite da niste edini!

Na kratko, optimizacija spletne strani je umetnost in znanost za pridobivanje pozornosti iskalnikov, da vas v čim krajšem času prikažejo na vrhu iskalnih rezultatov. Torej ko bo vaša stran prijazna za iskalnik, verjemite da vas bodo našle tudi potencialne stranke.
Optimizacija spletnih strani je verjetno najbolj pomemben dejavnik, ko gre za vzpostavitev donosne in uspešne spletne pristnosti, saj brez tega ni važno, kako kul je vaše spletno mesto ali kako neverjeten je vaš izdelek oz. storitev, saj vas nihče ne bo našel!
Kako deluje spletna optimizacija?

No, recimo, da ste zavarovalni agent v Mariboru in želite, da vaše podjetje "raste". Kot zavarovalni agent, vas lahko potencialne stranke, ki iščejo vašo storitev najdejo recimo tako da, napišejo v iskalnik "zavarovanje maribor" ali kaj podobnega. V kolikor bi bil svet popoln bi se vaša spletna stran pojavila na prvem mestu iskalnih rezultatov in vaše potencialne stranke bi vas zelo verjetno opazile ter izvedele o vaših storitvah.
Vendar, če se vaše spletno mesto ne prikazuje na prvi strani iskalnih rezultatov, potem bodo stranke zelo verjetno našle nekoga drugega. Razmislite kdaj STE nazadnje pogledali drugo stran iskalnih rezultatov ? Če ste potem ste eden redkih posameznikov, če sploh so.
Cilj je torej da se vaša spletna stran pojavi na prvi strani iskalnih rezultatov. Le na prvi strani sta promet in denar saj verjamete ali ne le 10 % ljudi pogleda drugo stran iskalnih rezultatov. Pomembno je celo da ste med prvimi tremi povezavami prve strani saj veliko iskalcev in to kar 50% pogleda le prve tri povezave, od tega jih bo 61% zainteresiranih za nakup vaših storitev.
Živimo v času tehnologije in interneta, zato je pomembno, da imajo podjetja spletno izpostavljenost na spletnih iskalnikih kot so Google, Yahoo, Najdi.si bolj kot kdaj koli prej.
Glavni iskalniki, vključno z Google preučijo vse faktorje strani, ki jih bodo "servirali" ko bo nekdo iskal "zavarovanja maribor," "življensko zavarovanje," "kasko," ali "kako izgubiti težo." Vsakič ko nekdo vtipka te besede v iskalnik (Google je trenutno najboljši iskalnik) , le ta prečeše internet v milijoninki sekunde in vam servira strani za katere meni da so najbolj primerne in verodostojne.
Če združite "ustreznost" z "verodostojnostjo", imate čarobno formulo za uspeh v borbi za prva mesta spletnih rezultatov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar