Če želite biti uspešni pri oglaševanju vašega podjetja na spletu,
potem se stvar začne s privlačno, učinkovito in "iskalniku prijazno"
spletno stranjo. V kolikor ti elementi manjkajo je za stranke skoraj
nemogoče, da vas in vaše podjetje najdejo na spletu.
Od vseh treh
dejavnikov je najpomembnejši, za izboljšanje svojega poslovanja,
"iskalniku prijazna" stran, torej optimizacija spletnih strani (vir: www.multimedija.si ).
Kaj
sploh je optimizacija? V bistvu, večina od nas nima pojma kako
iskalniki, kot so Google, natančno določi katere spletne strani bodo na
vrhu in katere bodo prezrte. Zatorej, če niste seznanjeni s tem, kako
vse skupaj deluje, vedite da niste edini!
Na kratko, optimizacija spletne strani je umetnost in znanost za pridobivanje pozornosti
iskalnikov, da vas v čim krajšem času prikažejo na vrhu iskalnih
rezultatov. Torej ko bo vaša stran prijazna za iskalnik, verjemite da
vas bodo našle tudi potencialne stranke.
Optimizacija spletnih strani je
verjetno najbolj pomemben dejavnik, ko gre za vzpostavitev donosne in
uspešne spletne pristnosti, saj brez tega ni važno, kako kul je vaše
spletno mesto ali kako neverjeten je vaš izdelek oz. storitev, saj vas
nihče ne bo našel!
Kako deluje spletna optimizacija?
No,
recimo, da ste zavarovalni agent v Mariboru in želite, da vaše podjetje
"raste". Kot zavarovalni agent, vas lahko potencialne stranke, ki iščejo
vašo storitev najdejo recimo tako da, napišejo v iskalnik "zavarovanje
maribor" ali kaj podobnega. V kolikor bi bil svet popoln bi se vaša
spletna stran pojavila na prvem mestu iskalnih rezultatov in vaše
potencialne stranke bi vas zelo verjetno opazile ter izvedele o vaših
storitvah.
Vendar, če se vaše spletno mesto ne prikazuje na prvi
strani iskalnih rezultatov, potem bodo stranke zelo verjetno našle
nekoga drugega. Razmislite kdaj STE nazadnje pogledali drugo stran
iskalnih rezultatov ? Če ste potem ste eden redkih posameznikov, če
sploh so.
Cilj je torej da se vaša spletna stran pojavi na prvi
strani iskalnih rezultatov. Le na prvi strani sta promet in denar saj
verjamete ali ne le 10 % ljudi pogleda drugo stran iskalnih rezultatov.
Pomembno je celo da ste med prvimi tremi povezavami prve strani saj
veliko iskalcev in to kar 50% pogleda le prve tri povezave, od tega jih
bo 61% zainteresiranih za nakup vaših storitev.
Živimo v času
tehnologije in interneta, zato je pomembno, da imajo podjetja spletno
izpostavljenost na spletnih iskalnikih kot so Google, Yahoo, Najdi.si
bolj kot kdaj koli prej.
Glavni iskalniki, vključno z Google
preučijo vse faktorje strani, ki jih bodo "servirali" ko bo nekdo iskal
"zavarovanja maribor," "življensko zavarovanje," "kasko," ali "kako
izgubiti težo." Vsakič ko nekdo vtipka te besede v iskalnik (Google je
trenutno najboljši iskalnik) , le ta prečeše internet v milijoninki
sekunde in vam servira strani za katere meni da so najbolj primerne in
verodostojne.
Če združite "ustreznost" z "verodostojnostjo", imate čarobno formulo za uspeh v borbi za prva mesta spletnih rezultatov.
Ni komentarjev:
Objavite komentar