nedelja, 2. september 2012

Pomembnost URL-jev za optimizacijo

Eden od največjih problemov, s katerimi se srečujejo mojstri spletne optimizacije je slaba URL struktura in verjeli ali ne, zanemarjanje strukture spletnih naslovov lahko ima zelo negativne posledice na vašo spletno optimizacijo. V tem članku bomo opisali nekaj najznačilnejših stvari na katere je treba paziti, da bodo spletne povezave "dobre" če lahko tako rečemo.


  • Besedna ločila - Ni važno ali uporabite vezaj ali podčrtaj, paziti morate da ne uporabljate katerih kolih drugih znakov oz. najslabše kar lahko storite je da ne uporabite ničesar.
  • Dolžina - kratko je skoraj vedno bolje kot daljše. Idealen scenario je da uporabite do največ 5 besed in pri tem ne uporabljate kratic, kratkih ključnih besed ter okrajšav.
  • Ključne besede - kot veste so ključne besede ključnega pomena za spletno optimizacijo, zakaj jih torej ne bi vključili kar v URL naslov? Kakor koli ravnajte s to tehniko previdno, uporabite ravno prav, torej ne preveč in ne premalo ključnih besed in le tako bo uspeh zagotovljen.
  • Številke - Lahko se zgodi da iskalniki zamenjajo vaše številke za datum, kar bo v najslabšem primeru pomenilo da je vaša stran zastarela, zatorej se izogibajte številkam.
  • Direktoriji - Uporabite jih le če bo vaša stran imela 500 ali 1000 strani, saj boste z njimi le zmedli iskalnik kar pa vas lahko stane uvrstitve na visoke položaje iskalnih rezultatov.
  • Če ste v procesu optimizacije strani, dajte poslušat svoje podjetje, da bi dobili najboljšo možno uvrstitev na rezultatih iskanja. Čeprav se mogoče zdi da URL ne more vplivati na optimizacijo, ne pozabite da so ti ljudje strokovnjaki in da je to njihov poklic.

Ni komentarjev:

Objavite komentar